Egy jó italba kell a buborék!

Melyik kis srác nem nézte az MTV-n a „Pimp My Ride” Című műsort, vagy a Discovery csatorna rengeteg autós műsorát, mint az „Overhaulin”-t, a „Wheeldealers”-t vagy a „Gass Monkey”-t.
A sok bütykölés és cicomázás, tuningolás, újjáépítés, lebilincselő látványt nyújtott. Szerencsére édesapám is nagy kedvelője volt ezeknek a műsoroknak, így elég hamar elkezdtük mi is a garázsban szerelgetni, csinosítgatni a családi autónkat, mint egy hobbi. Idővel, amikor már én is szereztem jogosítványt, elkezdtem gyűjteni egy saját autóra, amire egészen hamar szert is tudtam tenni, és belefogtam annak a felújításába, kipofozásába.

A történetemhez hozzátartozik az is, hogy a munka az, amivel a pénzt összegyűjtöttem, és amit aktívan csinálok az a „bartenderkedés”, ami annyit tesz, hogy pultosként dolgozom egy bárban. Nagyon szeretem csinálni és mi tagadás, az fent említett műsorok hatására nem csak a szimpla felújításán dolgoztam az autómnak, hanem hogy egy olyan arculatot kölcsönözzek neki, ami engem mutat be, engem jelképez. Mi más lehetne egy ilyen autónak a kihagyhatatlan kelléke, mint egy mini bárpult, ahol, ha épp nem vezetek, akkor koktélokat tudok keverni. Így hát úgy döntöttem, hogy az autó hátsó üléseitől megszabadulok és a csomagtartó felé, hátrafelé egy bárpultot hozok létre. Mondanom sem kell, hogy ez bizony nem egy egyszerű folyamat. Leírva is bonyolult megérteni, nem hogy kivitelezni és működőképessé varázsolni úgy, hogy az autó működjön rendeltetésszerűen is.

Az egészet a teljes lecsupaszítással kezdtem és úgy kipucoltam az autót, hogy alig lehetett ráismerni. Még a karosszériát és át kellett alakítanom, hogy a bár működőképes legyen az autó hátsó részében. Persze először a terveket kellett elkészíteni és végig nézni, hogy melyek azok az alkatrészek, amiknek egyszerűen helyet kell találni ahhoz, hogy egy bárpult is valóban bárpultként működjön. A legfontosabb szempont a helytakarékosság volt, és persze ezt volt a legnehezebb megtartani. Nehéz volt azt megoldani, hogy minden alkatrésznek, kelléknek, találjunk helyet. Talán a legnehezebb feladatom a Co2 palack helyét volt megtalálni. Egyszerűen azt a típusú palackot a bár használ, ahol dolgozom képtelenség volt besuvasztani az autóba. Márpedig (viccesen hangzik), de szódára minden bárpultban szükség van. Ezért elkezdtem kérdezősködni, ajánlatokat kérni. Egy ismerősöm hívta fel a figyelmemet egy cégre, akik valami csoda folytán, de olyan Co2 palackokat gyártottak, amilyet kerestem az autómba. 7 literes palackot kerestem, 5kg-os töltettel. A súly és a hely voltak a legfontosabb szempontok. Méretben is tökéletesen megfelelt a 60cm x 140mm. Mint ha arra a helyre találták volna ki, ahova kerestem.

És mi volt benne a legjobb, hogy kiszállították, a futárszolgálatukkal. És ha bármikor kifogyott, csak egy telefonba került és azonnal kijöttek kicserélni. Nem kellett izgulnom, hogy csak nagyobb vagy kisebb méretű cserepalackot találok, meg volt a tökéletes darab és egy életre biztos lehettem benne, hogy mindig tudom majd használni a szódagépet a speciális autómban.

Egy szó, mint száz az autó talán tényleg legnehezebben megtalálható alkatrésze ez a Co2 palack volt, a sok utánajáráshoz képest a tervezés, kivitelezés és összeszerelés piskótának tűnt.

Tudom, kíváncsiak vagytok arra, hogy az autó többi része hogyan készült el és hogyan sikerült megcsinálnom, de arról majd később írok még. Elég legyen annyi, hogy egy elképesztő patent kis verdát sikerült összeeszkábálnom, ami azóta hasítja az utakat és mindenki a csodájára jár. Én pedig keverek nekik egy habzó italt a tökéletesen működő Co2 palackom segítségével, had legyen teljes az élmény.

Köszönöm a palackfutárnak, hogy mindig segítenek, hogy a négy keréken guruló bárpultomban mindig friss legyen a szóda.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.